Nothings gonna hold us down waiting for the midnight call


"- We're wild, we'll fuck you up, säger Simon Cruz och återgår stillsamt till sin öl"
>Intervju med Sweet och Cruz av Noje.se<

Ännu en givande intervju som gör mig så jävla triggad på Generation Wild! Följt av fyra getingar och toppord av Expressen och Sweden Rock Magazine ger skivan en recension som låter väldigt lovande. Jag kommer att gå i extas hela nästa vecka innan onsdagen smäller till och skivan förmodligen ligger i brevlådan, signerad och redo att lyssnas på. Jag blir helt vek bara av att tänka på det, jag är så jävla exalterad! Det ända som har ockuperat mina tankar idag är Release festen på Seven Sins, det svider så hårt att inte kunna vara där.

Det är fan en topphelg i stockholm i helgen. Crashdïet's release fest idag och Crazy Nights Rockfest på lördag toppat av att Whiplasher och Skinny från Deathstars befinner sig på Rocks. Kan inte någon bara skicka en flygbiljett till mig?


Kommentarer
Postat av: 'amy

SVAR: hej! jag tycker du ska satsa på hel läder! Läderbrallor och skinnjacka och en läderkorsett under! SÅÅÅÅÅÅ inne!! LAV YAH

2010-04-09 @ 16:58:10
URL: http://amy.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

seriöst... snygghet personifierad! hetingar.



hoppas du får en awesome helg babe!

2010-04-09 @ 18:54:35
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: gnällll

haha du kan vara luuugn, är dom bra ser jag dom gärna igen ANTAGLIGEN!!!!! :D måste ju kolla om dom är värd ;p

2010-04-09 @ 21:03:07
Postat av: Grimgoth

Efter allt positivt som "Generation Wild" fått kan det finnas risk för platt fall och besvikelse?



Vi får väl se!

2010-04-10 @ 11:19:54
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Ika

Hey gumman! vilken bra blogg du har! trist att du missade releasefesten i fredags, men det kommer fler ggr. Nått som är lite kul är att martin (sweet) visade denna blogg för mej i morse, så nu ligger du som mitt bokmärke:D jag låter ju helknäpp när jag skriver detta, men jag heter i allafall erika lillås lindman på fejjan om du har en sj^^ ha en bra kväll!

2010-04-12 @ 21:49:54

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0