They are inside me, agony's the script for my requiem


                                                                                             Kat Von D. one hell of a fierce tattoo

Jag har allvarliga problem,
Jag ligger back 3000:- på kontot efter stockholmsresan och ändå brände jag nyss av 170:- på att förhandsboka Crashdïets kommande platta. Igår la jag ut massa skit på tradera ihopp om att dra in lite cash, jag säljer en tröja direkt, känner mig lite rikare, och sen bränner jag av dom det första jag gör idag. Det är fan ett under om jag lyckas få ihop 3000:- till sommaren, haha. jag hade nämligen 6000:- på mitt "sommarpengar" konto och jag "lånade" lite i stockholm, hehe. Det blir en kamp att få ihop dom pengarna, minst sagt.

Jag borde dra mig mot duschen nu, men dom få metrarna dit känns som en livslång väg. Om jag känner mig själv rätt kommer jag att få stressa ihjäl mig dom sista sekundrarna innan Nelle landar här med tequilan.

Det ända som hörs ur mina högtalare för tillfället är Edguy's Out Of Control där Hansi (Blind Guardian) gästsjunger. Den är så äckligt bra att jag blir knäckt. Jag får fortfarande rynsingar när Hansi glider in och sjunger "my life is a chamber of tears, fear and hate", det är så mäktigt! Hårstråna ställer sig raklånga upp, han har en sån jävla kraft i sin röst! Jag och Nelle diskuterade nyss kring det som >Aerime< just skrev om, tyskland och power metal. Dom kan verkligen sin sak, det är nästan stört, Blind Guardian, Gamma Ray, Edguy, Helloween etc. perfekt och helt jävla underbart,


Kommentarer
Postat av: Gnälll

Tyskarna har verkligen något speciellt... <3

2010-04-07 @ 17:03:03
URL: http://nellebosa.blogg.se/
Postat av: julia

den där låten...

så jävlajävla bra!

2010-04-07 @ 17:27:11
URL: http://juliabjorklund.devote.se
Postat av: Vanadesse.

awesome, ska absolut lyssna på den ;D



och Kat's tattoo e jätvligt snygg! hela hon e fan snygg.

2010-04-07 @ 18:10:17
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Nicke

Power metal e gött :D. Det var nog faktiskt den första subgenre.. (om man nu säger så :P) som jag började lyssna på. Så det ligger varmt om hjärtat faktiskt. Gissar bara att du gillar Avantasia? Metal opera pt 1 och 2 ? Magi för tusan :). Ha de!

2010-04-08 @ 13:33:16
URL: http://leadfed.blogg.se/
Postat av: dannie

man fattar typ aldrig vars pengarna tar vägen! det är lite läskigt!d

2010-04-09 @ 17:50:14
URL: http://eckelbobbah.blogg.se/

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0