Sanibo answers 3


Vad skulle du göra om du satt på ett flygplan och chaffisen dog?

Troligen sitta som fastklistrad på flygstolen och hyperventilera och försöka hitta lugnet och intala mig själv att det är lugnt medans alla andra springer runt som galningar... Fast det är ju alltid två chaffisar?

Om du låg nergrävd i en likkista 5 meter under marken och du börjar få svårt att andas för luften tar slut, men just då hör tonerna till introt på låten "Money For Nothing" med Dire Straits. Vad skulle du göra då? Och vad är dina känslor när du hör musiken
Jag skulle bli jävligt skraj med tanke på att jag ligger 5 meter under jorden och hör musik, sen skulle jag lyssna jävligt noga vart musiken kom ifrån och undra vad det var jag missade för festligt. Jag skulle känna hopp, men sen skulle jag troligen dö för att jag började andas för mycket.

Vad lämnar du utanför bloggen?
Oj, det är mycket jag lämnar utanför bloggen. det är ju framför allt "privatlivet" som jag inte alls nämner här, det skulle inte gå. Jag försöker faktiskt nämna så lite som möjligt om mitt egentliga liv, känner mig inte för bekväm med att alla ni som läser ska läsa om det. Jag utelämnar detaljer och skriver bara ytligt om saker.

Hur mycket sex, drugs and rock n' roll är du i verkligheten?
Följer man inte The Dirt-receptet är man inte mycket av det ;) och justja, nämnde jag att jag bodde i umeå? ah, trodde väl det.

Om du fick bränna upp tre städer i Sverige, vilka skulle du då vilja bränna upp?
Staden som gud glömde: Umeå. hm.. umeå.. och ja.. sa jag umeå? Nej, seriöst så vet jag inte, varför inte bara bränna upp övre delen av sverige så folk slipper bo här? Jag bryr mig inte om umeå existerar så länge jag slipper bo här.

Best album ever? :*

Nu var du allt klurig mandy! får jag passa eller? trodde väl inte det, men jag gör det ändå. annars blir frågestunden 3 mil lång, det vill vi ju inte vara med om.  

Vad brukar du tänka på innan du går och lägger dig?
Nelli Barsegjan, it's always Nelli.

Du gillade väl TH förut? Varför skriver du aldrig om dom nu för tin och ska du gå på nån av deras konserter? :D
Ja det gjorde jag, gudja. dom var en stor crush i mitt liv. Helt ärligt så vet jag inte vad som hände, när jag tänker på det nu känns det bara hemskt med tanke på hur mycket jag älskade killarna. Dom har bara försvunnit mer och mer ur mitt liv och deras senaste skiva var en riktigt stor besvikelse. skitkass rättare sagt. det kanske var en fas? haha. och nej, jag ska inte på någon av deras konserter.

Vilken är den absolut bästa låten du har hört?
...are you trying to kill me?

Vilken är den bästa låten du har hört live och med vilka var det?
Det var mäktigt att höra Home Sweet Home med Mötley Crüe i somras, då började verkligen tårarna att rinna. Det var även helt jävla underbart att höra Sweet Dreams med Manson. och för att inte glömma Mannen med den vita hatten (16 år senare) med Kent, fysatan vad underbar den är live! och att höra Volbeat's We live, ojoj. Ja ni ser ju, den här frågan är ju lika omöjligt som föregående.

har fan inte lyckats komma fram till detta, men vilken linje går du ? ;D
Fick många frågor om detta, så gör det till en. Jag går friskvård, alltså Samhälls med inriktning. Fråga inte varför, för det vet ingen, minst jag. Jag går inte estet som dom flesta av er verkar tro, haha.

Är du bra på livräddning?
Ja ni ska se mig! FYFAN VAD GRYM JAG ÄR! simmar som en firre och dyker ner snyggare än aldrig förr och hämtar dockan nere på botten på rekordtid!


Och nu kommer ju fan det bästa, det jag sparat till sist! jag tycker det är så sjukt roligt när folk tabbar sig totalt och har tappat sin tekniska hjärnhalva som säger att jag som bloggägare kan se ip-nummer. Alla dom här frågorna kom lite efter varandra och tillhör samma person som har skrivit sig i olika namn! haha, samma person som är bosatt i Holmsund utanför umeå. skitkul, men jag ska självklart svara på dom, fair game liksom.

varför är du en sån stor jävla wannabe? Rnb fjortis sanna..
Fan jag vet inte, jag kände behovet av att vara en wannabe. sen visste ni väl alla att jag lyssnar på RnB egentligen? hatar förfan rock,

du har fint hår, är du blondin eller brunett egentligen? :)
Tack. Jag är mörkblond egentligen,


vilka är dina utstickare inom musiken? som du kallar det)
Jag är väldigt bred i min musikgenre om man säger så, liksom bara bred i metal och rock, men jag skulle väl säga att mina utstickare är, som jag lyssnar på daily basis: Kent, Melody Club, Neverstore.

när man läser din blogg en tid tillbaka, märks det att du inte sett ngt hårdrocksband live förän 2008, var det då du blev hårdrockare? 
Jag blev hårdrockare 1998, pga att backyard slog då och jag fick inte se "hårdrocksband" live när jag var 5 år.


vad har du för mål med din blogg och hur mycket tid lägger du ner på den per dag?

jag lägger ner lite tid som fan och ändå är jag så jävla grym! mitt mål var att vara bättre än alla andra sugbloggar och tjäna pengar, och det har jag ju uppnått. så just nu är jag mållös.

har du haft något förhållande? (haha nyfiken bara) Ha det bra :)
Jag har haft 50 olika förhållanden. Ha det förjävligt :)
 


Kommentarer
Postat av: Nellee

hahahahaha alltså vaaa!! dom sista frågorna va från smma preson? SKROCK ON THAT! snacka om schitzofreni!!! :O men sjukt kul dock hahah!!!

2009-12-31 @ 00:15:46
URL: http://nellebosa.blogg.se/
Postat av: 'amy

Är du bra på livräddning?

Ja ni ska se mig! FYFAN VAD GRYM JAG ÄR! simmar som en firre och dyker ner snyggare än aldrig förr och hämtar dockan nere på botten på rekordtid!



HAHAHHA ÄLSKAR DETHÄR!!



hahhA "KÄNNA PENGAR" inte tjäna pengar?:(((((

2009-12-31 @ 00:19:39
URL: http://amy.blogg.se/
Postat av: Astrid

hahaha. fan att jag missade att du hade frågestund. Hade nog inte kommit på nån bra fråga i alla fall men ;>

Älskar dissen i slutet :D

2009-12-31 @ 00:20:48
URL: http://almostaddicted.blogg.se/
Postat av: ROCKABETTY

HAHAHAHA, smarting alltså!

2009-12-31 @ 00:36:18
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: Rebecka

ja, ellerhur! :)

2009-12-31 @ 01:11:25
URL: http://rebeckafrederiksen.blogg.se/
Postat av: LIENE

Grattis! Du vann:D väldigt nära var Lisa dock:P men ni både borde faktiskt ses som vinnare i kategorin men nu är det så att man får ladda på alla de som fick flest röster och alla dom har chansen att bli årets blogg så skaffa röster nu!



Kul med frågestund:D ska läsa imorgon för då hinner jag.

2009-12-31 @ 07:55:09
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: ok härligt! Jodå jag fick lite kläder, pengar, smink, smycken, vågtång mm ... :) gott nytt år!

2009-12-31 @ 10:12:50
URL: http://littlesandra.blogg.se/
Postat av: anglalik

Hej! Du lär kolla din mail så jag kan skicka filmen "flickan som lekte med elden" som du vann i utlottningen hos mej.. kramar/ Angelica

2009-12-31 @ 11:26:48
URL: http://anglalik.webblogg.se/
Postat av: Grimgoth

Så ja nu fick man svaren, intressant.

2009-12-31 @ 11:28:00
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Jesper

Umeå är mycket bättre än Kiruna iaf, så vissa har det sämre haha ;)

2009-12-31 @ 11:37:18
URL: http://jesperninezero.webblogg.se/
Postat av: Majah

Händer i kväll då ?

Gott nytt år ;)

2009-12-31 @ 12:17:25
URL: http://majahxx.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Du blev årets musikblogg hos Liene! Nu har jag röstat på dig för att bli årets blogg hos henne. ;)



Tusan så avis jag är på dig, som sett Mötley Crüe och Volbeat live! We är verkligen en fantastiskt bra låt med Volbeat.

Turen har jag i alla fall att se Mötley Crüe i sommar! :D



2009-12-31 @ 13:15:01
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: billiondollarbaby

Gillar svaret om "the dirt " receptet ;D

Var ju så klart inte särskilt seriös med frågan, men kul fråga då alla har olika syn på vad som menas med uttrycket. (tänker inte gå in mer på det där, haft en lång disskution med min ex-pundare till ex, det räckte. haha!)

2009-12-31 @ 14:43:36
URL: http://billiondollarbaby.blogg.se/
Postat av: NELLI

AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW



DU TÄNKER PÅ MIG...OCH DET VISSTE JAG INTE ENS ...HOST...HOST... awee gulle :* <3

2010-01-01 @ 18:21:13
URL: http://nellistar.blogg.se/
Postat av: hanna

tänkte precis fråga varför du inte skriver om TH nåmer.. har slutat läsa sen dess. men nu fick jag svaret ^^



jag tycker deras senaste album är bättre än alla andra. ganska lik dom andra också på nå sätt(:

2010-01-06 @ 17:29:20

Kommentera:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0